
FABOR WORKWEAR
Data publikacji: 01.12.2018
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez właściciela marki FABOR Workwear, spółkę Mikrotech S.A. z siedzibą w Krośnie za pośrednictwem sklepu internetowego www.sklepfabor.pl (zwanego dalej: „Sklepem”).
Data publikacji: 01.12.2018
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez właściciela marki FABOR Workwear, spółkę Mikrotech S.A. z siedzibą w Krośnie za pośrednictwem sklepu internetowego www.sklepfabor.pl (zwanego dalej: „Sklepem”).
DANE SPÓŁKI:
Mikrotech S.A.
ul. Składowa 9
38-400 Krosno
Tel. 609 807 099
Fax. 13 49 26 002
Kapitał zakładowy opłacony całkowicie w wysokości: 500 000 zł
Regon: 370361688
NIP: PL 6840009101
Mikrotech S.A. zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie
XII Wydział Gospodarczy KRS, nr rejestru przedsiębiorców - KRS 0000112227
Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest pod adresem siedziby wskazanym powyżej, pod adresem e-mail sklep@fabor.pl oraz pod numerem telefonu 609 807 099.
§ 1
Definicje
Mikrotech S.A.
ul. Składowa 9
38-400 Krosno
Tel. 609 807 099
Fax. 13 49 26 002
Kapitał zakładowy opłacony całkowicie w wysokości: 500 000 zł
Regon: 370361688
NIP: PL 6840009101
Mikrotech S.A. zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie
XII Wydział Gospodarczy KRS, nr rejestru przedsiębiorców - KRS 0000112227
Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest pod adresem siedziby wskazanym powyżej, pod adresem e-mail sklep@fabor.pl oraz pod numerem telefonu 609 807 099.
§ 1
Definicje
- Ceny - w sklepie prezentowane są ceny netto oraz ceny brutto (zawierające podatek VAT)
- Dni robocze - dni tygodnia od poniedziałku do piątku, dotyczy godzin funkcjonowania obsługi sklepu 8:00 – 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy,
- Dostawa - oznacza czynność polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
- Dostawca - przewoźnik - podmiot świadczący usługę transportową,
- Kupujący - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
- Konsument - Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego
- Produkt - towar prezentowany w Sklepie internetowym, będący rzeczą ruchomą, przeznaczony do sprzedaży
- Przedsiębiorca - Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43 1 Kodeksu cywilnego
- Regulamin - niniejszy regulamin, dostępny pod adresem http://sklepfabor.pl/regulamin
- Rejestracja - oznacza czynność określoną w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Kupującego ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego
- Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://sklepfabor.pl
- Sprzedawca - oznacza Mikrotech S.A. z siedzibą w Krośnie (38-400), ul. Składowa 9, NIP: PL 6840009101, REGON: 370361688, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000112227, o kapitale zakładowym w wysokości 500.000 złotych, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
§ 2
Ogólne zasady korzystania ze sklepu
Ogólne zasady korzystania ze sklepu
- Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
- W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest dokonanie wcześniejszej rejestracji i założenie konta użytkownika.
- Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową Sklepu www.sklepfabor.pl 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Zamówienia przyjmowane są poprzez stronę internetową www.sklepfabor.pl
- Wszystkie towary w sklepie są szczegółowo oznaczone: informacje o materiale, właściwościach, cenie, sposobie konserwacji, dostępności.
- Klient zamawiając towar dokonuje jego wyboru, określając w szczególności rozmiar, kolor oraz ilość sztuk, a w razie potrzeby podając także inne specyficzne informacje.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty
w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. - Warunkiem uzyskania dostępu do funkcjonalności Strony jest korzystanie z urządzenia komunikującego się z Internetem i wyposażonego w powszechnie używaną przeglądarkę internetową.
- W trakcie korzystania ze Strony, w systemie teleinformatycznym użytkownika instalowane są pliki cookies. Kontynuowanie przeglądania Strony przez użytkownika poinformowanego o wykorzystywaniu przez Stronę plików cookies oknem wyświetlanym przy pierwszej wizycie na Stronie, oznacza zgodę na instalowanie przez Stronę plików cookies na urządzeniu użytkownika. Zasady korzystania z plików cookies przez Stronę opisane są szczegółowo w Polityce Prywatności.
§ 3
Składanie zamówień
- W celu złożenia zamówienia należy dokonać wyboru produktów, ich ilości oraz wariantu (np. kolor, rozmiar), a następnie należy kliknąć przycisk "Dodaj do koszyka".
- Produkt zostaje przeniesiony do koszyka, który jest widoczny po kliknięciu na ikonę koszyka w pasku u góry strony.
- W koszyku zobaczymy wybrane przedmioty oraz ich ilość.
- Po dokonaniu wyboru dostawy, sposobu płatności oraz wyboru czy korzysta się z opcji kuponu rabatowego należy kliknąć przycisk „Zamawiam”.
- Po kliknięciu przycisku „Zamawiam”, uruchomi się strona do logowania/rejestracji:
- gdy Klient jest już użytkownikiem sklepu dokona zalogowania się,
- gdy Klient nie jest zarejestrowanym użytkownikiem sklepu przejdzie do podstrony do rejestracji gdzie będzie poproszony o uzupełnienie danych do wysyłki i potwierdzenia płatności. Będzie można również w tym miejscu pozostawić dodatkowe informację dla Sprzedawcy.
- Następnie należy kliknąć przycisk „Podsumowanie” w prawym dolnym rogu podstrony. Czynność ta przeniesie do podstrony z podsumowaniem zakupów. Widoczne są wybrane produkty, ilość, ceny, dane adresowe, dane do faktury, przewidywany termin realizacji zamówienia oraz dodatkowe informacje.
- Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w danych logowania, przesłany zostanie e-mail potwierdzający złożenie zamówienia. W treści tej wiadomości Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia.
- W następnym kroku nastąpi przekierowanie do wybranego sposobu płatności.
- Sklep może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych kwestiach związanych z realizacją zamówienia.
- Umowa sprzedaży towaru pomiędzy Sklepem a Klientem zawierana jest w chwili potwierdzenia przez Sklep przyjęcia zamówienia do realizacji. Potwierdzenie wysyłane jest na podany w formularzu zamówienia adres e-mail, po uprzednim zaksięgowaniu na rachunku bankowym Sklepu należności za zakup.
§ 4
Realizacja zamówień
- Czas kompletacji zamówienia może trwać do 2 dni roboczych w przypadku zamówienia odzieży, oraz do 7 dni roboczych w przypadku obuwia i akcesoriów.
- W zależności od wybranej przez Klienta formy dostawy doręczenie zamówienia będzie trwała do 2 dni roboczych
- W przypadku braku towaru na magazynie lub niemożliwości zrealizowania zamówienia z innej przyczyny, sklep niezwłocznie skontaktuje się z Klientem proponując możliwe w danej sytuacji rozwiązania. Sklep zastrzega sobie możliwość odmowy potwierdzenia zamówienia, jeżeli nie ma technicznej możliwości jego realizacji. W każdym przypadku Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.
§ 5
Ceny
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Do ceny towaru doliczany jest koszt dostawy, którego wysokość uzależniona jest od wybranej przez Klienta formy dostawy, wartości zamówienia i płatności. Koszty dostawy określone zostały w § 7 Regulaminu.
- Z zastrzeżeniem pkt. 4 cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną i nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez sklep zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
- Gdy charakter przedmiotu umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości ceny ostatecznej, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie towaru.
§ 6
Płatności i dowód zakupu
- Klient obowiązany jest do zapłaty za Zamówienie w terminie wskazanym w Sklepie/podczas procedury składania zamówienia.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A. Dostępne formy płatności:
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Płatności online
- Płatności mobilne BLIK
- Klient preferujący płatność przelewem tradycyjnym po zarezerwowaniu zamówionego towaru w sklepie powinien dokonać zapłaty na rachunek bankowy wskazany w pkt 6 poniżej, o czym dodatkowo zostanie poinformowany na wskazany w procesie rejestracji adres email.
- Zlecenie trafi do realizacji z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym, dotyczy przelewu tradycyjnego. Przy płatnościach kartą czas realizacji jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji. Dokładne informację odnośnie czasu realizacji zamówienia znajdują się w § 4 Regulaminu.
- Maksymalny czas oczekiwania na przelew (zapłatę) wynosi 5 dni roboczych. Po upływie powyższego terminu zamówienie będzie anulowane.
- Nr rachunku bankowego do przelewów tradycyjnych:
Mikrotech S.A.
ul. Składowa 9
38-400 Krosno
Nr rejestowy GIOŚ: E0003068W
PODK.BANK SPÓŁ.SANOK O/KROSNO
23 8642 1083 2002 8370 9248 0007 - W przypadku konieczności zwrotu środków za transakcję zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji. W każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Płatności online, karty płatnicze - sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego. Podmiotem świadczącym rozliczenia płatności online drogą elektroniczną jest Blue Media S.A. (bluemedia.pl).
- Przelew tradycyjny na wskazany wcześniej nr konta bankowego.
- Do każdego zakupionego towaru dołączony jest wybrany przez Klienta dowód zakupu: faktura paragonowa lub faktura VAT.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta w procesie rejestracji, a tym samym wystawienie błędnego dowodu zakupu.
- Do każdego zakupionego towaru dołączony jest wybrany przez Klienta dowód zakupu: faktura paragonowa lub faktura VAT.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych przez Klienta w procesie rejestracji, a tym samym wystawienie błędnego dowodu zakupu.
§ 7
Dostawa i koszty dostawy
Zwroty towaru w przypadku Klienta nie będącego Konsumentem
Dostawa i koszty dostawy
- Towar zamówiony w Sklepie dostarczany jest za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w zamówieniu.
- Dostawy towaru realizowane są jedynie na terenie Polski do 2 dni roboczych.
- Po otrzymaniu przesyłki Klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania, taśmy zabezpieczające i zawartość przesyłki. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń Klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, zaleca się sporządzić protokół szkody. W razie wystąpienia okoliczności, o których mowa w powyżej Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą Sklepu (tel.: 609 807 099).
- Darmowa dostawa przysługuje gdy wartość zamówienia wyniesie co najmniej 750 zł.
- Koszt dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy i płatności i wynosi:
- Kurier DPD – 18,90 zł brutto
- Kurier InPost – 14,50 brutto
- Paczkomat InPost – 11,50 brutto
- Kurier 48 PocztaPolska – 14,95 brutto
- Paczka w Ruchu – 11,50 brutto
§ 8
Prawo do odstąpienia od umowy (konsumenckie)
- Klient, będąc Konsumentem, może odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od daty dostarczenia Produktu przez Dostawcę. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2017 r., poz. 683) – dalej zwaną „Ustawą”, odstąpienie od umowy może być dokonane poprzez złożenie oświadczenia na piśmie np. według wzoru z załącznika nr 1 do niniejszego Regulaminu. Oświadczenie składa się pisemnie. Oświadczenie powinno być przesłane pocztą tradycyjną na adres Mikrotech S.A. ul. Składowa 9 38-400 Krosno z dopiskiem FABOR lub elektronicznie na adres zwroty@fabor.pl. W razie pytań prosimy o kontakt tel.: 13 43 76 372 w godzinach
8:30 – 15:00. - Formularz zwrotu/ odstąpienia od umowy można pobrać TUTAJ.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Skutki odstąpienia od Umowy:
- W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres: Mikrotech S.A., ul. Składowa 9, 38-400 Krosno, niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Towar z oznakowaniem nie podlega zwrotom.
Zwroty towaru w przypadku Klienta nie będącego Konsumentem
- Klient nie będący Konsumentem ma prawo do dokonania zwrotu towaru w terminie 7 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Prawo do zwrotu towaru wygasa po upływie 7 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie Produktu lub w którym osoba trzecia inna niż Dostawca i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Produktu.
- W celu dokonania zwrotu Klient musi złożyć Mikrotech S.A. jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży w jeden ze wskazanych poniżej sposobów:
- pocztą na adres: Mikrotech S.A., ul. Składowa 9, 38-400 Krosno z dopiskiem Sklep FABOR Workwear, lub
- przez wysłanie wiadomości e-mail na adres: zwroty@fabor.pl
oraz odesłać na swój koszt towar na adres: Mikrotech S.A., ul. Składowa 9, 38-400 Krosno, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 7 dni od dnia, w którym Klient poinformował sklep o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 8 dni.
- Wzór odstąpienia od umowy sprzedaży dostępny jest TUTAJ.
- W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży, Mikrotech S.A. zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sklep). W przypadku zakupu na fakturę VAT koszty dostawy zwrotu nie będą zwracane.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i sposobu funkcjonowania rzeczy. Zwracany do sklepu towar powinien zawierać oryginalne metki, być pełnowartościowy i nie może nosić znamion używania oraz obcych zapachów.
- Wypłata środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni po otrzymaniu towaru w stanie nienaruszonym.
- Towar z oznakowaniem nie podlega zwrotom.
§ 10
Reklamacje
Reklamacje
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczania Produktów bez wad.
- W przypadku wystąpienia wad Produktu Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 - 576 Kodeksu cywilnego.
- Każda rzecz kupiona w sklepie może być reklamowana, z zastrzeżeniem poniższych postanowień Regulaminu, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego o rękojmi w ciągu dwóch lat od daty dostarczenia towaru Klientowi.
- W przypadku przedsiębiorców wyłącza się rękojmię.
- Reklamację należy złożyć drogą pocztową ze wskazaniem przyczyny reklamacji wraz z informacjami niezbędnymi do zidentyfikowania zamówienia. Do złożenia reklamacji może zostać wykorzystany formularz REKLAMACJA (do pobrania tutaj), który można wypełnić i wydrukować, a następnie odesłać wraz z reklamowanym towarem na adres: Mikrotech S.A., ul. Składowa 9, 38-400 Krosno.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru i zgłoszenia reklamacyjnego. Klient zostanie poinformowany o sposobie jej załatwienia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów wysłania wadliwego towaru do sklepu.
- W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.
§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Klient ma możliwość do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
§ 12
Ochrona danych osobowych
Ochrona danych osobowych
- Administratorem przekazywanych przez Klientów danych osobowych jest Mikrotech S.A. z z siedzibą w Krośnie (38-400), ul. Składowa 9, NIP: PL 6840009101, REGON: 370361688, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000112227.
- Wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie przez sklep danych osobowych Klienta jest dobrowolne, jednakże brak zgody na ich przetwarzanie, uniemożliwi zarejestrowanie się w sklepie internetowym i tym samym dokonywanie w nim zakupów.
- Wszelkie informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności, która stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
§ 13
Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
- W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy o Prawach konsumenta i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
- Kupujący zakładając konto w Sklepie oraz dokonując w nim zakupów akceptuje jednocześnie powyższy Regulamin.
- Do umowy sprzedaży produktów w Sklepie stosuje się prawo polskie. Umowa zawierana jest w języku polskim.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta lub z powodu konieczności okresowej modyfikacji lub konserwacji Strony lub usunięcia awarii.
- Sklep informuje, że wszelkie zdjęcia, publikacje i teksty publikowane w Sklepie są chronione ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24 poz. 83). Ochronie prawa autorskiego podlegają również: logotypy, obrazki, projekty przycisków, grafiki. Zakazane jest bezprawne kopiowanie, zwielokrotnianie bądź rozpowszechnianie wszelkich treści zamieszczonych na stronie sklepu.
- Wszelkie niedogodności lub przerwy w funkcjonowaniu Sklepu powinny być zgłaszane mailowo lub telefonicznie.
- Wszelkie spory strony będą starały rozwiązać na drodze polubownej, a w razie gdyby takie porozumienie nie było możliwe, spór rozstrzygać będzie Sąd powszechny. Sądem właściwym dla rozpatrywania spraw wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy według siedziby Sklepu. Postanowienie § 13 pkt 7 nie dotyczy Konsumentów.
- Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie poprzez opublikowanie jego nowej wersji na Stronie, ze wskazaniem daty wejścia w życie zmian, która nie będzie wcześniejsza niż 7 dni od dnia ogłoszenia zmienionego Regulaminu. Zmiany te nie dotyczą Klientów, którzy złożyli zamówienie przed wprowadzeniem zmian w poniższych warunkach, chyba, że zmiany wynikają z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów prezentowanych w sklepie internetowym, również do wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania wszelkich akcji promocyjnych oraz wyprzedaży na stronach sklepu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami kodeksu cywilnego oraz innymi przepisami prawa.
- Aktualna treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej www.sklepfabor.pl
Polityka prywatności - tutaj